اوقات شــرعی
آب و هوا
منشور اخلاقی

منشور اخلاقي سازمان جهاد كشاورزي  استان كرمان

منشور اخلاقي سازمان جهاد كشاورزي همان منشور اخلاقي وزارت جهاد كشاورزي است كه بيانگر مهمترين اهداف ، ارزشها و هنجارها ، جهت گيري ها و ميثاق اساسي و مشترك تمامي مديران و كاركنان اين وزارت در سراسر كشور است كه تلاش دارد ايدئولوژي سازماني و عقايد و آرمانهاي حاكم رابه منظور ايجاد تفاهم و درك مشترك تمامي اعضاء و همچنين تبيين ، تعميم و اشاعه هويت سازماني واحد و يكپارچگي به صورت فهرست وار توضيح دهد.

اهداف و ماموريتهاي اساسي ما

 -پاسخگويي به نيازهاي جامعه در زمينه تمنيت غذايي و پروتئين دامي و گياهي

- صيانت احياء و بهره برداري مناسب از منابع طبيعي تجديد شونده در راستاي توسعه پايدار

- برقراري نظام مناسب مديريت توسعه روستايي و عشايري

- تلاش در جهت توانمند سازي سازمانها و تشكلهاي غير دولتي و سپردن كار مردم به مردم

- تبدي كشاورزي سنتي به كشاورزي مدرن

- كمك به رشد اقتصادي ملي از طريق توسعه كشاورزي و  اقتصادي ترشدن فعاليت ها و افزايش درآمدتوليدكنندگان.

مرام و منش سازماني ما

-         رعايت نظم و انضباط سازماني و بهبود مستمر آن در محيط كار

-         ايجاد فرهنگ و جو سازماني پويا ، منطعف و بالنده

-         تاكيد بر حفظ اسرار سازماني

-         احترام به دانش و تجربه ديگران

-         رعايت سلسله مراتب سازماني

-         دوري نمودن ار تعصب صنفي وواحدي مجرب در عين وفاداري سازماني

-         - تكيه بر وجدان كاري و كنترل هاي دروني ( خود كنترلي)

-         دوري از تبعيض هاي قومي ، مذهبي و جنسي در محيط كار ودر برخورد با ارباب رجوع

-         مطرود بودن استفاده ار امكانات و منابع سازماني در راستاي اهداف شخصي و غير سازماني

-         پرهيز از اغواگري ، ارائه اطلاعات نادرست و غلو در انجام امور و ارائه گزارشات سازماني

-         ريسك پذيري ، پذيرش تضاد و اختلاف سليقه و تعاطي افكار و ايده هاي كارشناسي

-         مشاركت گروهي و ايجاد انسجام و پيوستگي در محيط كار

-         ايجاد زمينه هاي لازم براي بروز خلاقيت و نوآوري و دوري از سكون و جمود

-         حفظ كرامت نيروي انساني به عنوان سرمايه انساني سازمان

وظايف ما در تكريم ارباب رجوع

-         احترام به حقوق شهروندي

-          ارائه خدمات صادقانه به مردم و خدمت را وظيفه و نعمت الهي دانستن

-         رعايت حسن اخلاق و رفتار ، وظيفه شناسي و انصاف در برخورد با ارباب رجوع

-         جلب اعتماد و رضايت ارباب رجوع از طريق انجام كار صحيح ، سريع و با ميل و رغبت

-         احترام به پيشنهاها ، انتقادها و نظريه هاي سازنده ارباب رجوع در راستاي هرچه بهتر شدن خدمات قابل ارائه

-         الزام به پاسخگويي دقيق و به موقع به ارباب رجوع

-         كوتاه كردن مسير كارها و حذف تشريفات زائد اداري در عين رعايت ضوابط

-         تلاش در جهت اصلاح مقررات و روشهاي دست و پا گيرساده سازي و ايجاد سهولت در كارها به خصوص امور مرتبط به ارباب رجوع

-         انجام كار ارباب رجوع حتي المكان بدون نياز به مراجعه حضوري وبا استفاده از فناوري مناسب

-         اولويت دادن در رسيدگي به امور محرومين و اقشار آسيب پزير

حقوق ارباب رجوع

-         آشنايي و اطلاع قبلي از عناوين و كميت و كيفيت خدمات قابل ارائه در سازمانها

-         تحويل گرفتن برگه راهنماي پيگيري كار در بدو ورود به سازمان

-         اطلاع از محل اسقرار واحدهاي سازماني مختلف و خدماتي كه هريك از آنها ارائه ميدهند قبل از مراجعه مستقيم و از طريق سازو كارهاي ارتباطي

-         مشخص بودن مراحل و زمان تقريبي انجام كار و آگاه شدن از مقررات و ضوابط مربوطه

-         آگاهي از وظايف و مسئوليت هاي متصديان امور و كاركنان سازمان در ارتباط با كار خود

-         حضور به موقع مسئولين و كاركنان براي انجام وظايف در محل كار خود.



آخرین اخبــار سایت های مرتبط
کاهش چشمگیر میزان شیوع اچ آی وی و دیگر بیماری های قابل انتقال از راه خون در بین خون های اهدایی
35 میلیون نفر در دنیا بر اثر عفونت ایدز جان خود را از دست داده اند
جراحی بینی، شایع‌ترین جراحی‌ پلاستیک صورت در ایران/ شایع‌ترین عارضه انجام بوتاکس، افتادگی پلک است
درمان عفونت های مزمن گوش در صورت مراجعه به موقع بيمار به متخصص
11 درصد افراد بالای 25 سال در ایران مبتلا به دیابت نوع 2 هستند
هفته ملی دیابت با شعار «دیابت و خانواده» برگزار می شود/ اعلام اسامی روزهای هفته ملی دیابت
برگزاری هفته پیشگیری از مسمومیت ها با شعار "با افزایش آگاهی، مانع مسمومیت دارویی شویم"
هشدار درباره مصرف بدون تجویز داروهای ضد سرفه و رفع علائم سرماخوردگی در کودکان / مصرف همزمان چند داروی سرماخورگی ممنوع!
فعالیت مداخله ای گفتاردرمانگران بر رفع مشکلات بلع و تغذیه نوزادان نارس موثر است
فسفر موجود در نوشابه، جذب کلسیم را دچار اختلال می کند
گزارش تصویری
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان محفوظ است
طراحی و پشتیبانی : نگارندگان تفکر خلاق